WinkelwagenSubtotaal winkelwagen:€ 0,00

Verzending en Levering

De producten die NiceShirts aanbiedt zijn uit voorraad leverbaar. Deze worden direct na ontvangst van de betaling verzonden via PostNL. Per bestelling wordt, ongeacht het aantal producten dat wordt besteld, binnen Nederland een bedrag van € 3,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen vanaf € 60,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht, wel als de hele bestelling wordt geretourneerd of als het bestelbedrag na retourneren onder de € 60,- uitkomt.
Voor meer informatie over verzendingen naar het buitenland kunt u contact opnemen met ons via info@niceshirts.nl.

NiceShirts streeft ernaar de bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden.

Retouren en Klachten

Retourneren

Als je bestelling bezorgd is, heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer ontbonden worden. Je dient de retournering per email aan NiceShirts bekend te maken door een email te sturen naar info@niceshirts.nl. De artikelen worden alleen retourgenomen als aan onderstaande voorwaarden voldaan wordt: de artikelen dienen bij NiceShirts gekocht te zijn; de artikelen dienen onbeschadigd, ongedragen en ongewassen te zijn; de artikelen dienen voorzien te zijn van het origineel aangehechte artikelkaartje; de artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en met een degelijke verpakking teruggestuurd te worden; het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn. (Onvoldoende gefrankeerde verzendingen worden niet aangenomen of gecrediteerd). Vermeldt duidelijk uw naam en adres op het retourpakket. De kosten en verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Het retour te ontvangen bedrag zal binnen 30 dagen na ontvangst van de artikelen aan u overgemaakt worden.

Klachten
Heb je een klacht of ben je ontevreden over bepaalde zaken, dan kun je altijd contact met ons opnemen door een email te sturen naar info@niceshirts.nl. Ook kun je direct via het contactformulier een reactie versturen. Wij zullen je klacht dan in behandeling nemen en krijg je binnen 3 werkdagen een reactie van ons.

Betaling en Prijzen
Vraag: Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Antwoord: Wij accepteren op dit moment alleen iDEAL.

Vraag: Hoe werkt iDEAL?

Antwoord: Je plaatst bij ons een bestelling. Bij het afrekenen in onze webwinkel kom je bij de betaalwijze voor de iDEAL. Je zult vervolgens via de betaalmodule doorgeleid worden naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij informeren je dat de bestelling is betaald.

Bezoek voor meer informatie de website van iDEAL

Vraag: Wat zijn de voordelen van betaling via iDEAL?

Antwoord: - iDEAL is een vertrouwde, veilig en gemakkelijk manier ok te betalen

- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank, Fortis en Rabobank

Verzenden
Vraag: Hoe worden de artikelen verstuurd?
Antwoord: De artikelen worden zorgvuldig verpakt met hoogwaardige verpakkingsmaterialen en verzonden via PostNL.

Vraag: Kan ik bij één bestelling met meerdere artikelen ook meer afleveradressen aangeven?
Antwoord: Nee, per bestelling kan slechts één afleveradres worden gekozen.

Vraag: Dient het afleveradres overeen te stemmen met het betaaladres?
Antwoord: Nee, bij het invoeren van het afleveradres kun je een afwijkend betaaladres invoeren. Je pakket wordt verzonden naar het opgegeven adres, let op de factuur wordt ook mee gestuurd met uw bestelling! Als u uw bestelling cadeau wilt geven kunt u het beste contact opnemen via info@niceshirts.nl of via het contactformulier. Wij zorgen er voor dat de factuur dan niet wordt bijgesloten.

Vraag: Boven een bestelling van € 60,- worden géén verzendkosten in rekening gebracht. Geldt dit voor alle artikelen?
Antwoord: Ja, dit geldt voor alle artikelen, dus ook voor de afgeprijsde artikelen. (Let op: dit geldt niet voor verzendingen naar het buitenland)

Vraag: Ik heb een klacht/opmerking over de aan mij verzonden artikelen?
Antwoord: Neem zo spoedig contact op met NiceShirts via het contactformulier of via info@niceshirts.nl. Wij trachten dan zo spoedig mogelijk een passende oplossing te bieden.

Vraag: Binnen welke termijn, na betaling, kan ik de bestelling verwachten?
Antwoord: Wij doen onze uiterste best om binnen 3 werkdagen af te leveren.

Vraag: Mijn bestelling heeft spoed. Kan NiceShirts iets voor mij betekenen?
Antwoord: Neem na afronding van het betaalproces contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen dan ons best doen om je in je wensen tegemoet te komen en eventueel met je in contact te treden.

Vraag: Mijn vraag over verzending/aflevering wordt hierboven niet genoemd?
Antwoord: Neem contact op met NiceShirts via het contactformulier. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk proberen te beantwoorden.

Vraag: Heeft u meer specifieke informatie voor mij over uw producten, zoals informatie over kleuren, maten en wasvoorschriften?
Antwoord: Wij doen ons best om de informatie zo uitgebreid mogelijk bij de producten vermelden, desondanks kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen voor extra en/of aanvullende informatie.

Vraag: Ik zoek een specifiek product/merk. Kunt u hierbij helpen?
Antwoord: Neem contact met ons op via het contactformulier of via info@niceshirts.nl. Wij zullen ons best doen om je in je wensen tegemoet te komen.